Kariyer

ACCOUNT MANAGER (İSTANBUL / ANADOLU)

QUALIFICATIONS AND JOB DESCRIPTION SUMMARY

The Account Manager is responsible for all sales activities, from lead generation through close in
an assigned set of accounts, and is responsible for maximizing sales profitability, growth and
account penetration. The role sells products and services directly to end users primarily via face-
to-face contact.

RESPONSIBILITIES
• Performs sales activities for new and renewal business for a set of accounts to achieve or exceed assigned revenue objectives
• Establishes, develops and maintains business relationships with current and prospective customers to generate new business for the organization’s products and services
• Creates and conducts sales presentations to match company’s products/services with identified needs. Identifies advantages and compares organization’s products/services
• Sells products/services through telephone as well as face-to-face contact
• Remains knowledgeable and keeps abreast of the company’s new and existing products/services to facilitate sales efforts
• Researches sources for developing prospective customers and for information to determine their potential
• Develops clear and effective written proposals/quotations for current and prospective customers
• Creates and maintains account plans for existing customers highlighting profile, share and value opportunities
• Coordinates sales effort with marketing, sales management, accounting and technical services groups
• Maintains sales records and prepares sales reports as required
• Provides accurate forecasts for new sales and renewal revenues
• Participates in trade shows and conventions; schedules training and seminars to enhance new business opportunities
• Maintains regular contact with customers to ensure satisfaction
• Maintains a regular schedule of contact via phone/on-site visits
• Alerts client to new or improved products/services
• Develops relationships with clients
• Relays client feedback to product development staff

MINIMUM QUALIFICATIONS
• Minimum bachelor’s degree in an engineering discipline or bachelor’s degree with technical sales experience
• 5+ years sales experience with a proven track record of success
• Demonstrated understanding of engineering physics and technology
• Excellent organizational skills and the ability to work independently
• Excellent verbal and written communication skills in Turkish and English
• Minimum travel of 50%

Part Time Uygulama Mühendisi (İzmir)

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Lider mühendislik analiz yazılımlarının distribütörlüğünü ve teknik destek hizmetlerini üstlenen ANOVA Arge Teknolojileri ve FİGES Mühendislik alt iştiraki firmamız Numesys’in, İzmir ofisi Yapısal Analiz İş Birimi’nde görevlendirilmek üzere“Part-Time Uygulama Mühendisi” arayışımız bulunmaktadır.

· Üniversitelerin Makina, Metalurji ve Malzeme,Havacılık ve Uzay Mühendisliği bölümlerinden mezun veya ilgili bölümlerde 4.sınıf öğrencisi,
· Mukavemet ve nümerik hesaplama konularına hakim,
· Tercihen sonlu elemanlar analizi (ANSYS) bilgisine sahip,
· Orta seviyede İngilizce bilen,
· Sosyal ilişkileri kuvvetli, takım çalışmasına yatkın,
· Hafta içi 2-3 tam gün çalışabilecek,
· İzmir ilinde ikamet eden / edebilecek.

İş Tanımı
· Yardım Masasına iletilen teknik destek taleplerine yönelik ilgili yönlendirmeleri gerçekleştirmek
· Yapısal ürünler hakkında gerekli dokümantasyonların oluşturulmasında destek vermek

Bilişim Teknolojileri Uzmanı (Ankara)

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Lider mühendislik analiz yazılımlarının distribütörlüğünü ve teknik destek hizmetlerini üstlenen ANOVA Arge Teknolojileri ve FİGES Mühendislik alt iştiraki firmamız Numesys’in, Teknik Operasyon Departmanı’nda görevlendirilmek üzere “Bilişim Teknolojileri Uzmanı / Uzman Yardımcısı” arayışımız bulunmaktadır.

İŞ TANIMI

– Uzaktan erişim veya yerinde destek ile müşterilerimize satışını gerçekleştirdiğimiz mühendislik yazılımlarının (ANSYS, Rocky vb.) kurulumu ve lisanslama süreçlerini yönetmek (Windows-Linux),
– Yerinde verilen eğitimlerin öncesinde müşteri ile görüşerek eğitim süresince kullanılmak üzere yazılımların kurulumlarının ve lisanslamalarının yapılmasını sağlamak,
– Müşterilerimizden kurulum ve lisanslama ile ilgili mail veya telefon üzerinden gelen istek ve sorunlarına birinci seviyede teknik destek sunarak çözüm sağlamak,
– Eğitim odalarında bulunan bilgisayarlarda veya sistemde, kurulum veya lisanslamayla ilgili sorunları gidermek ve ilgili bilgisayarlarda yazılım güncellemelerini yapmak,
– Numesys’in e-learning platformunun sistem yönetimini, bu sistemin e-commerce entegrasyonunu / ödemelerinin takibini ve şube / kullanıcı yönetimini gerçekleştirmek.

GENEL NİTELİKLER

• Üniversitelerin veya Meslek Yüksek Okullarının Bilgisayar, Bilgisayar Programcılığı veya benzeri bölümlerinden mezun,
• Linux tabanlı işletim sistemi kurulumu, yönetimi ve konfigürasyonu konusunda tecrübeli (Redhat, Centos),
• Alanında en az 2 yıl deneyim sahibi,
• Tercihen RedHat RHCSA EX200 sertifika sahibi,
• Windows işletim sistemlerine hakim ve temel network bilgisine sahip,
• MS Office programlarına hakim,
• İyi seviyede İngilizce bilen (okuma, yazma, konuşma),
• B sınıfı sürücü belgesine sahip ve aktif araç kullanabilen,
• Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,
• Çözüm odaklı, analitik düşünme becerisi gelişmiş,
• Sözlü ve yazılı iletişim becerisi yüksek,
• İş takip yeteneği güçlü,
• Ankara’da ikamet eden.

Siz de bizimle birlikte çalışmak istiyorsanız Kariyer.net’te yer alan açık pozisyonlarımıza başvuruda bulunabilir, genel başvuru yapmak için hr@numesys.com.tr adresine öz geçmişinizle birlikte çalışmak istediğiniz bölümü yazıp iletebilirsiniz. Öz geçmiş yer almayan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.

İletişim
close slider

Adınız Soyadınız (*)

Ulaşmak İstediğiniz Bölüm

E-posta adresiniz (*)

Telefon No (*)

Firma/Kurum (*)

Konu(*)

Mesajınız (*)