Kariyer

Bölge Müşteri Yöneticisi (Ankara-İstanbul-İzmir-Konya-Bursa)

GÖREV VE SORUMLULUKLAR

• Belirlenen hedef ve stratejiler doğrultusunda sorumlu olduğu bölgede satış süreçlerini baştan sona yürütmek,
• Mevcut ve potansiyel müşterilerle iş ilişkileri başlatmak, geliştirmek ve sürdürmek,
• Sorumlu olduğu ürün ve hizmetleri müşteri ihtiyaçlarıyla eşleştirmek üzere mühendislik birimleriyle koordineli olarak sunumlar gerçekleştirmek,
• Telefon üzerinden ve/ veya ziyaretler gerçekleştirerek mevcut müşterilerle düzenli olarak iletişim kurmak, müşteri memnuniyetini sağlamak,
• Potansiyel yeni müşterileri belirlemek üzere araştırmalar yapmak ve iletişime geçmek,
• Tüm satış süreçlerini mühendislik, pazarlama ve mali işler birimleri ile koordineli olarak yürütmek,
• Yeni çıkan ürün ve hizmetlere ilişkin müşterileri bilgilendirmek,
• Müşteri geri bildirimlerini şirket içi ilgili birimlerle paylaşmak,
• Satış aktivitelerini düzenli olarak kaydetmek ve raporlamak,
• Satış durum raporlarını güncel ve doğru bir şekilde tutmak,
• Şirketin ürün ve hizmetleri üzerine bilgilerini güncel tutmak

ARANAN NİTELİKLER
• Mühendislik Fakültesi bölümlerinden mezun veya en az lisans mezunu ve 5 yıl teknik satış alanında deneyim sahibi,
• İyi derecede İngilizce dil bilgisine sahip ve aktif olarak kullanabilen,
• 5 yıl ve üzeri B2B satış tecrübesi olan,
• Kurumsal yazılı / sözlü iletişim becerileri kuvvetli,
• Seyahat engeli olmayan,
• Microsoft Office programlarına hâkim ve aktif olarak kullanabilen,
• Sürücü belgesine sahip ve aktif olarak araç kullanan.

Ansys Optik Çözümleri İş Geliştirme Yöneticisi (İstanbul-Bursa)

İş Geliştirme Yöneticisinin temel görevleri arasında; ANSYS Optik Çözümleri (SPEOS and VRXperience) alanında iş geliştirme faaliyetlerinin yürütülerek yeni müşteri ilişkilerinin şirkete kazandırılması ve sürdürülmesi yer almaktadır.
Lokasyon: İstanbul veya Bursa

GÖREV VE SORUMLULUKLAR
• Havacılık, Savunma, Otomotiv, Demiryolu ve Endüstri alanlarındaki potansiyel müşterileri belirlemek ve ilgili müşterilerin ihtiyaçları hakkında araştırmaları gerçekleştirmek,
• Potansiyel müşterilerle iş ilişkilerini geliştirmek ve mevcut müşterilerle iş ilişkilerini sürdürmek,
• Satış ekibi ile koordineli çalışarak mevcut ve potansiyel müşterilere fırsatları satışa çevirmeye yönelik teklifler hazırlamak,
• Teknik Operasyon ekibi ve ANSYS global ekibi ile koordineli çalışmak,
• Sektör hakkında sürekli araştırma yapmak ve şirket ürün ve hizmetleri konusunda bilgilerini güncel tutmak,
• Pazarlama Departmanı ile koordineli çalışarak pazar araştırması gerçekleştirmek ve stratejik iş geliştirme planı oluşturmak.

ARANILAN NİTELİKLER
• Üniversitelerin Mühendislik fakültesi bölümlerinden mezun,
• En az 3 yıl B2B satış deneyime sahip,
• Müşterilerin ihtiyaçlarına karşılık gelecek çözüm yolları geliştirebilen,
• B2B satış deneyiminde başarılı,
• İyi derecede İngilizce dil bilgisine sahip ve aktif olarak kullanabilen,
• Microsoft Office programlarına hakim ve aktif olarak kullanabilen,
• Yeniliğe açık ve çalıştığı alandaki gelişimleri takip eden,
• Seyahat engeli olmayan,
• B sınıfı sürücü belgesine sahip ve aktif olarak araç kullanabilen.

Kurumsal Müşteri Yöneticisi (Ankara-İstanbul)

GÖREVLER VE SORUMLULUKLAR

– Sorumlu olduğu hesap kapsamında potansiyel yeni müşterileri belirlemeye yönelik araştırmalar yapmak,
– Sorumlu olduğu hesapla ilişkili fuarlara ve seminerlere katılım sağlamak, sosyal medya hesaplarını yeni gelişmeler kapsamında takip etmek,
– Sorumlu olduğu hesabın ihtiyaçlarını belirlemeye yönelik inceleme ve araştırmalarda bulunmak,
– Potansiyel müşterilerin kazanımı için gerekli aksiyonları planlamak,
– Belirlenen ihtiyaçlar doğrultusunda müşteri ile ilk teması kurmak,
– Müşteri ziyareti gerçekleştirerek kurumsal şirket sunumu üzerinden şirketi, ürün ve hizmetleri tanıtmak,
– Mühendislik birimleri ile koordineli olarak müşteri ihtiyacına denk gelen ürünün teklifini oluşturup müşteri ile paylaşmak,
– Satış kapama sürecini yürütmek,
– Satış sonrası müşteri memnuniyetini sağlamak üzere ara ziyaretler gerçekleştirmek,
– Müşteri memnuniyetini artırmak adına sürekli iletişim halinde kalarak müşteri ihtiyaçlarını belirlemek ve uygun çözüm ürün önerilerini sunmak,
– Satış aktivitelerini düzenli olarak kaydetmek ve raporlamak,
– Satış durum raporlarını güncel ve doğru bir şekilde tutmak,
– Şirketin ürün ve hizmetleri hakkında bilgilerini sürekli güncel tutmak,
– Sahadaki rekabete ve rakiplerin uygulamalarına hakim olmak ve düzenli takip etmek,
– Tüm satış süreçlerini mühendislik, pazarlama ve mali işler birimleri ile koordineli olarak yürütmek,
Tüm süreçleri belirlenen hedef ve stratejiler doğrultusunda yürütmek,
– Müşteri geri bildirimlerini şirket içi ilgili birimlerle paylaşmak ve takibini sağlamak.

ARANAN NİTELİKLER
– Mühendislik Fakültesi bölümlerinden mezun veya en az lisans mezunu ve 5 yıl teknik satış alanında deneyim sahibi,
– İyi derecede İngilizce dil bilgisine sahip ve aktif olarak kullanabilen,
– 5 yıl ve üzeri satış tecrübesi olan,
– Organizasyon becerisi gelişmiş,
– İş takibi, sonuçlandırma ve sorun çözme becerilerine sahip,
– Seyahat engeli olmayan,
– Kurumsal yazılı / sözlü iletişim becerileri gelişmiş,
– Microsoft Office programlarına hakim ve aktif olarak kullanabilen,
– Sürücü belgesine sahip ve aktif olarak araç kullanan.

Siz de bizimle birlikte çalışmak istiyorsanız Kariyer.net’te yer alan açık pozisyonlarımıza başvuruda bulunabilir, genel başvuru yapmak için hr@numesys.com.tr adresine öz geçmişinizle birlikte çalışmak istediğiniz bölümü yazıp iletebilirsiniz. Öz geçmiş yer almayan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.

İletişim
close slider